Codify the life..


dapet dari blog si fardiaz , kayak gini juga niy gua sekarang.. *doh* :

programmer

Pusing.. gimana caranyah…???!!!

~arrgghh~

Advertisements
  1. #1 by viku41 on December 19, 2008 - 6:55 am

    lo yang nomor 5 ato 10??

    • #2 by havban on December 22, 2008 - 6:55 am

      Hm.. sebenernya itu sequence bu… Jadi dari mulai suka, sampai trauma

  2. #3 by kamal87 on December 22, 2008 - 6:47 am

    yg no 11 klimax yg lucu 😀

    • #4 by havban on December 22, 2008 - 6:54 am

      @kamal : hehe.. stagingnya emang menarik, dari mulai suka ama programming.. sampai akhirnya traumatis.. kkkk..

      ~hidupJava

  3. #5 by Muhammad Haris on December 25, 2008 - 10:35 am

    haha…
    lucu euy… 😀
    mas febi kyknya ga ampe se-desperate itu deh, ni buktinya masih blogging… 😛

    ~bang tege buat sendiri atw ngerefer org juga ya??

  4. #6 by havban on December 25, 2008 - 12:43 pm

    hehe.. mang lucu..

    kurang tau.. kemungkinan sih ngambil lagi dari tempat laen..

    Hm.. iya.. lagi rumit.. *doh*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: